|
- |
|
- Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn ( tot 10 kilo) altijd 3,75 euro.
De verzendmogelijkheden zijn als volgt:
1- U haalt het produkt op bij een DHL servicepunt bij u in de buurt. ( duur: 2 tot 5 werkdagen) (Waar zitten die?)
2 -Het pakket wordt via DHL bij u thuisbezorgd ( duur: 2 tot 5 werkdagen) .
Als u meerdere produkten bestelt, betaalt u maar eenmaal verzendkosten..
Indoshop zal er altijd naar streven de verzendkosten voor u zo laag mogelijk te houden.
Indowebshop gebruikt soms gebruikte kartonnen dozen voor de verzending. Dit bespaart u en ons onnodige kosten en is beter voor het milieu. Om op de verzendkosten verder te besparen is het economischer om uw bestellingen te combineren. Deze worden dan door ons in één zending verstuurd. U betaalt dan ook maar één keer verzendkosten.
Voor het BUITENLAND gelden andere tarieven . Voor Belgie en Duitsland rekenen we 13.00 euro verzendkoste.
Voor overige landen: mail ons.
|
- Hoe kan ik contact met u opnemen?
Heeft u geen bevestiging van uw bestelling gekregen? Kijk dan eerst in de spammap van uw email programma.
U kunt contact met ons opnemen via de "Contact" optie op de website, of met ; info( AT) indowebshop.nl. U krijgt dan zo snel mogelijk een persoonlijk antwoord van ons.
Verder staan uitgebreide gegevens bij "bedrijfsgegevens" op de beginpagina.
|
- Hoe lang duurt het voordat ik een bestelling in huis heb?
De webshop is gesloten tot 8 juli.
u kunt gewoon bestellen , maar uw bestelling wordt pas op 8 juli verzonden.
Wanneer de bestelling is afgerond, dan is het afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode hoe lang het duurt voordat u de bestelling in huis heeft.
Wanneer u met IDEAL of Paypal betaald heeft , wordt uw bestelling op werkdagen zo spoedig mogelijk door ons verstuurd, omdat dit een snelle betaalmethode is.
Wanneer u kiest voor "vooruitbetalen", kan het tot 6 dagen duren voordat uw geld is overgemaakt. (De snelheid van betalen is van bank tot bank verschillend.) Indoshop kan daarna pas overgaan tot versturen van uw bestelling, maar zal dat dan altijd zo snel mogelijk doen.
Daarna is het de vervoerder die de snelheid bepaalt:
1- Wanneer u heeft gekozen voor afhalen bij DHL bij u in de buurt :, dan duurt het verzenden 2 tot 5 werkdagen.
2- Wanneer u heeft gekozen voor thuisbezorgen via DHL: ook dan duurt het verzenden 1 tot 4 werkdagen.
Indoshop verzendt uw bestelling niet voordat het geld ontvangen is.
|
- Hoe maak ik mijn winkelwagentje leeg?
U verandert het aantal in 0 en klikt vervolgens op "winkelwagentje bijwerken".
|
- Hoe weet ik wanneer de betaling ontvangen is of de bestelling verzonden ?
U krijgt meteen nadat u uw bestelling gedaan heeft een bevestigingsmailtje van ons. U kunt ook inloggen op uw Account en dan kunt u daar de status van uw bestelling terugvinden. Heeft u geen bevestiging van uw bestelling gekregen? Kijk dan eerst in de spammap van uw email programma. .
We streven ernaar om direct na het ontvangen van uw betaling, de bestelling te versturen. Dit gebeurt meestal binnen 24 uur, met uitzondering van de weekenden.
|
- Hoe werkt een DHL servicepunt?
De goedkoopste verzendmethode is het ophalen van uw bestelling bij een DHL servicepunt bij u in de buurt.
Het pakket wordt dan niet bij u thuisbezorgd, maar ligt te wachten bij een DHL servicepunt bij u in de buurt. Dat is erg handig wanneer u niet thuis bent overdag en is nog voordeliger ook. Soms zijn die winkels s'avonds en in het weekend ook open.
DHL bezorgt het pakket bij het servicepunt dat het dichtst bij u in de buurt ligt. Er is ook de mogelijkheid om het pakket naar een ander, door uzelf gekozen DHL servicepunt te sturen. U moet dat in dat geval duidelijk aan ons melden, via een apart mailtje naar ons.
Wanneer het daar klaar ligt, krijgt u van DHL een mailtje. DHL rekent zondag niet als werkdag.
Waar zo'n DHL winkel zit kunt u hier uitzoeken.
|
- Hoe werkt Ideal?
Betalen met iDEAL doet u in een paar stappen:
U bestelt een product. Kies iDEAL als betaalmethode.
Selecteer de bank waar u uw bankzaken al online regelt.
U komt direct in het bekende internetbankierprogramma van uw bank De relevante gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld.
Op de voor u bekende manier keurt u de betaling goed. U ontvangt een bevestiging van uw bank . U keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!
U kunt hier de handleiding van Ideal zelf bekijken.
|
- Ik kan niet inloggen.
Waarschijnlijk heeft u bij gebruikersnaam niet uw Email adres ingevuld. Dus gebruikersnaam = Email adres.
|
- Kan ik mijn bestelling bij de webwinkel ophalen?
Wij hebben geen fysieke winkel. Toch kunt u altijd uw bestelling ophalen, neem even contact op voor een afspraak. In bijzondere gevallen is het beter als een object niet verstuurd wordt , maar wordt opgehaald. Bijvoorbeeld als het bijzonder zwaar is, of zeer breekbaar. Wanneer dit naar ons oordeel het geval is, zullen we u dat laten weten. In alle ander andere gevallen worden de produkten opgestuurd.
|
- Moet ik inloggen?
Ja, u moet eenmalig inloggen. U krijgt daarvoor automatisch een formulier voorgeschoteld. Let op dat u bij uw gebruikersnaam gewoon uw Email adres invult. Voordeel is dat we gelijk uw adres gegevens hebben voor de verzending, die hoeft u dus niet apart in te vullen. U kunt gelijk aangeven of u onze nieuwsbrief wilt ontvangen. Uw gegevens zijn veilig bij ons, en worden op een apart deel van de server bewaard.
|
- Wanneer ontvang ik mijn factuur?
U ontvangt na uw bestelling direct een automatische Bestelbevestiging. (Dit betreft een standaard document uit de 123webshop.nl software.) Uw factuur vindt u later bij de bestelling.
|
- Wat zijn geaccepteerde betalingsmethodes ?
Wij accepteren de volgende betalingsmethodes:
- IDEAL
- Paypal,
- Vooruitbetaling door een bankoverschrijving. U dient dan het verschuldigde bedrag, plus de verzendkosten over te maken op IBAN NL83-INGB0007440075 tnv R.M .Petri-Rappange.
Bestelt u vanuit Belgie of Duitsland, dan kunt u uitsluitend betalen met Paypal of vooruitbetalen.
|